Hoe zet je fundraising events op in Odoo?

Tickets

Registraties zijn gesloten

Hoe zet je fundraising events op in Odoo?

Join onze online webinar waarin we alles uitleggen over fundraising events voor non-profits!

We tonen hoe Odoo non-profit organisaties helpt bij het opzetten van inschijvingen en automatische opvolgingsmails, eenmalige bijdragen en donaties of terugkerende giften alsook de financiële opvolging.

  • E-mailmarketing en automated marketing
  • Opvolgen van de activiteiten
  • Financiële status van de eenmalige donaties versus de terugkerende giften
  • Schatting van de forecast van fundraising doelen
  • Koppeling van alle financiële documenten (van bestelbonnen tot facturen)

Ontdek hoe andere organisaties succesvol fundraising event management hebben geïmplementeerd.  Zoals Philea - Philanthropy Europe Association en Regionaal Landschap Schelde & Durme. 


 

Tickets

Registraties zijn gesloten
Datum & Tijd
donderdag 2 mei 2024
11:00 11:30 (Europe/Brussels)

Toevoegen aan Agenda

Locatie

Online webinar

meet.google.com/jsh-wged-upk
--Online webinar--

Bekom de routebeschrijving

Organisator

Software Buro NV

+32 9 251 22 30
dominique@softwareburo.be
DELEN

Zoek uit wat mensen zien en zeggen over dit evenement, en neem deel aan de conversatie.